Icopal med stor tak-kampanje

22.04.2016

Våren er tiden for å sjekke taket etter en lang vinter. Icopal kjører i gang TV-reklamer 18. april, og bruker humor for å få frem egenskapene til ett av Norges mest solgte tak, Decra takpanner.

Kampanjen består av 4 korte filmer som skal sendes som reklame på TV i ukene 16, 17 og 19. I tillegg satser Icopal på nett-TV med VGTV og via egen YouTube-kanal og sosiale medier. Filmene er tematisert på fire ulike produktfordeler og bruker humor for å få frem poengene.

Se filmene:

holdbarhetorkansikkertsolid-og-lettfarger-og-design

Fristende nettside
Decra.no er også pusset opp til den nye kampanjen. Fokuset har vært det visuelle for å vise bredden i utrykk man kan oppnå med Decra. Innholdet består av referansehistorier via video fra takstmannen, taktekkeren og arkitekten, samt artikler som snakker om fordelen med takpanner. Sidene gir selvsagt også god oversikt over alle farger og design Decra er tilgjengelig i, og mulighet til å finne en forhandler i nærheten. Sidene er mobilvennlige og det har vært fokus på enkel navigasjon. Målet er at både forbrukere og de profesjonelle målgruppene skal øke kunnskapen rundt Decra og hvilke fordeler takpanner har over tradisjonell takstein.

Butikkene er klare
Før kampanjen kjører i gang har Icopal hatt fokus på at forhandlere og butikker er oppdatert med materiell og utstillinger. En av de som uttaler seg på Decra.no er produktsjef Grethe Kristin Olsen.

- Decra har hatt en jevn salgsøkning de siste tretti årene og er blitt det foretrukne taket blant flere og flere huseiere i Norge.

Hvert år faller 470 000 liter vann på et vanlig hustak. I tillegg ser vi mer og mer vær i Norge, spesielt på utsatte steder på Vestlandet og kysten nordover i landet. Det betyr at man trenger et solid tak man stoler på i mange år.

- Det er en av mange grunner til at kjøp av tak ikke bør være nedprioritert. Mange tenker dessverre ikke på hvor stor følge det kan få å ikke bytte taket i tide, avslutter Olsen.

For mer informasjon om Decra besøk gjerne www.decra.no



Icopal.no bruker cookies for å sikre deg en best mulig opplevelse av nettstedet. Les mer om vår bruk av cookies her